Хмельницька Ольга Василівна

Хмельницька Ольга Василівна

Асистент кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення НАУ

Досвід науково-педагогічної діяльності
Працює в Національному авіаційному університеті з 1990 року, з 2002 року – асистентом кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення.
Виконує обов’язки куратора студентів 3 курсу факультета економіки і підприємництва спеціальності 6.030507 “Маркетинг”.

Викладацька діяльність.
Дисципліни, що викладаються:
- “ Маркетинг ”,
- “ Маркетингова цінова політика”,
- “ Міжнародний маркетинг”.

Розклад занять на 1 семестр 2011-2012 навчального року:
I тиждень: понеділок, ауд. 3.315, дисципліна “Маркетинг”,
середа,  5 пара, ауд.2.201, дисципліна “Міжнародний маркетинг”,
6 пара, ауд.2.205, дисципліна “Маркетинг”,
четвер,  5 пара, ауд.2.418, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
6 пара, ауд.2.205, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
II тиждень: середа, 5 пара,  ауд. 2.318, дисципліна “ Маркетинг ”,
6 пара, ауд.2.205, дисципліна “ Міжнародний маркетинг ”,
четвер,  5 пара, ауд.2.318, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
6 пара, ауд.2.201, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
п’ятниця, 3 пара, ауд. 2.201, дисципліна “ Маркетинг ”

Навчально-методичні матеріали:
1. Маркетингова цінова політика: конспект лекцій / уклад.: С.В. Петровська,  О.В.Хмельницька – К.: Видавництво НАУ, 2007– 48с.

Наукова діяльність.
Відомості про наукову спеціальність, вчене звання.

Наукові праці. Взагалі має більше 6 наукових праць.
З 2006 року:
1. Загорулько В.М., Коваленко О.В. , Хмельницька О.В./ «Маркетинг» Конспект лекцій. - К.: НАУ, 2006.  -72 с.
2. Хмельницька О.В., Петропавловська  С.Є., Моісеєва Н.В. «Паблік рилейшнз» Курс лекцій.– К.: НАУ, 2007. -48 с.
3. Хмельницька О.В., Командровська В.Є., Петропавловська С.Є. «Маркетингова політика розподілу» Конспект лекцій. –К.: НАУ, 2008. -48 с.

Науково-дослідна робота
Співавтор НДР «Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України»

Організація науково-дослідної роботи студентів

Щорічне керівництво науково-дослідною роботою «Маркетингове планування зростання попиту на продукцію» студентів спеціальності «Маркетинг»

 

JoomShaper