Ярмолюк Олексій Ярославович

Ярмолюк Олексій Ярославович

Ярмолюк Олексій Ярославович

к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення НАУ

Досвід науково-педагогічної діяльності
Працює в Національному авіаційному університеті з 2004 року. Займається науковою діяльністю щодо інформаційного забезпечення маркетингової діяльності.

Викладацька діяльність.
Дисципліни, що викладаються:
- «Основи маркетингу»,
- «Маркетинг»,
- «Економетрія»,
- «Промисловий та авіаційний маркетинг»,
- «Системний аналіз»,
- «Електронний маркетинг».

Розклад занять на 1 семестр 2011-2012 навчального року:
1 тиждень: вівторок, 1 пара, ауд. 8-1002, дисципліна «Основи маркетингу»,
вівторок, 3 пара, ауд. 2-316, дисципліна «Основи маркетингу»,
середа, 2 пара, ауд. 2-320, дисципліна «Основи маркетингу»,
середа, 3 пара, ауд. 2-316, дисципліна «Основи маркетингу».
2 тиждень: понеділок, 3 пара, ауд. 2-316, дисципліна «Основи маркетингу»,
вівторок, 1 пара, ауд. 2-320, дисципліна «Основи маркетингу»,
середа, 1 пара, ауд. 8-1002, дисципліна «Основи маркетингу»,
п’ятниця, 3 пара, ауд. 2-313, дисципліна «Основи маркетингу».

Навчально-методичні матеріали:
1. Системний аналіз: конспект лекцій / В.В. Мова, О.І. Аршинова, А.В. Шевченко. – К.: НАУ, 2004. – 54 с.
2. Економетрія:методичні рекомендації до виконання домашнього завдання / уклад. Аршинова О.І., Шевченко А.В. – К.: НАУ, 2007. – 17 с.
3. Економетрія: комп’ютерний практикум / уклад. Аршинова О.І., Шевченко А.В. – К.: НАУ, 2007. – 48 с.
4. Системний аналіз: навч. посібник / О.І. Аршинова, А.В. Шевченко. – К.:НАУ, 2008. – 128 с.
5. Товарна інноваційна політика: методичні рекомендації до практичних занять та виконання контрольної роботи / уклад. : А.В. Шевченко, О.С. Борисенко. – К. : НАУ, 2011. – 48 с.
6. Методичні рекомендації до практичних занять і виконання курсової роботи / уклад. : А.В. Шевченко, О.С. Борисенко. – К. : НАУ, 2011. – 52 с.

Наукова діяльність.
Відомості про наукову спеціальність, вчене звання.-
Наукові праці. Взагалі має більше 14 наукових праць.
З 2006 року:
1. Ярмолюк О.Я. Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць. Вип. 22. – Київ: НАУ, 2007. – С.80-83.
2. Ярмолюк О.Я. Впровадження CRM як стратегічний напрямок підвищення ефективності діяльності авіакомпаній [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць.  Вип. 23. – Київ: НАУ, 2007. –  С.164-168.
3. Ярмолюк О.Я. Проблеми оцінки ефективності CRM в авіакомпанії як інструмента маркетингових комунікацій [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць.  Вип. 28. – Київ: НАУ, 2009. -  C.82-85.
4. Ярмолюк О.Я. Проблеми оцінки ефективності CRM в авіакомпанії як інструмента маркетингових комунікацій [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Проблеми системного підходу в економіці : Зб. наук. праць.  Вип. 34. – Київ: НАУ, 2010. -  C.190-195.
5. Ярмолюк О.Я. Економічні ефекти від впровадження CRM [Текст] / О.Я. Ярмолюк // Економіка, менеджмент, бізнес: Зб. наук. праць: Вип. 2. – Київ: - Видавництво ДУІКТ, 2010. – С.92-97.

Науково-дослідна робота
Співавтор НДР «Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України»

Організація науково-дослідної роботи студентів

Щорічне керівництво науково-дослідною роботою «Маркетингове планування зростання попиту на продукцію» студентів спеціальності «Маркетинг»

 

JoomShaper