Здобувачі Факультету Економіки та Бізнес-Адміністрування КАІ зустрілися з представниками компанії «Київстар»

21 жовтня 2025, 5:49 pm Автор 
Опубліковано в Новини ФЕБА НАУ
Прочитано 55 разів

На Факультеті Економіки та Бізнес-Адміністрування КАІ відбулась зустріч здобувачів вищої освіти з представниками компанії «Київстар» у межах партнерства університету з провідним національним оператором зв’язку.

Тема заходу — «Клієнтський досвід по-справжньому: як це працює в Київстар і чому це важливо» — викликала жвавий інтерес серед здобувачів вищої освіти.

Спікерками події стали:

  • Дарія Целікова, провідний фахівець із якості проєктів клієнтського досвіду;
  • Наталя Зарецька, провідний фахівець із якості проєктів клієнтського досвіду.

У ході зустрічі учасники дізнались:

  • як формується клієнтський досвід у одній із найбільших компаній України;
  • чому клієнтоорієнтованість є ключовим чинником успіху сучасного бізнесу;
  • які soft skills допомагають розвивати кар’єру у сфері клієнтського сервісу.

Під час воркшопу здобувачі мали змогу спробувати себе у вирішенні практичних завдань інноваційними методами, ознайомитись з корпоративною культурою компанії «Київстар» та отримати натхнення для власного професійного зростання.

Захід став ще одним підтвердженням того, що Факультет Економіки та Бізнес-Адміністрування КАІ є платформою, де знання поєднуються з практикою, а навчання — із реальним бізнесом.

 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається